![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
חנויות וירטואליות הם אתרי אינטרנט המשמשים לממכר מוצרים בצורה ישירה באמצעות אתר אינטרנט. בחנות וירטואלית יכולים להמכר מוצר אחד, שניים או אלפי מוצרים באתר אחד. אתר מסוג חנות מצריך מנגנון אבטחה, שיבטיח שפרטי הלקוחות וכרטיס האשראי שלהם לא יועתקו על ידי גורמים זרים במהלך הרכישה. אתרי חנות שבהן מספר רב של פריטים, משתמשות בד"כ במנגנון סל קניות המאפשר ללקוח לבצע קניה של יותר ממוצר אחד על ידי צירוף של פריטים למעין סל וירטואלי כך שבסופו של דבר הלקוח מזמין כמה פריטים בפעולת רכישה אחת. מנגנון חנות וירטואלית אינו מנגנון פשוט ויכול להיכתב בכמה רמות. ההבדלים המהותיים בין חנות וירטואלית טובה לחנות שאינה טובה באים לידי בטוי ב: - איתור מידע על יד המשתמש: כלומר שיהיה קל לשוטט ולמצוא את מבוקשנו באתר. - ניהול מידע על ידי מפעיל החנות: שלמפעיל החנות יהיה קל לנהל את המידע. - שימושיות : נוחות תפעול האתר על ידי הגולשים, מבחינת הוספת מוצרים לסל הקניות מעבר לקופה, תשלום וכד'. - עמידה בתקנים: ששיטת הרכישה המופעלת באתר אושרה ע"י הגופים הממונים על כך. כמובן שישנם עוד מרכיבים רבים המבדילים בין חנויות חשוב לבחור חברה שהחנויות שהקימה אכן הוכיחו את עצמן והן מוכרות בהיקפים גדולים, עומדות בעומס קונים ומוכיחות יציבות לאורך זמן. דוגמאות לחנויות וירטואליות : |
קידום ושיווק אתרים ![]() פתרונות תכנה ![]() תשתיות מחשוב ![]() ייעוץ והדרכה ![]() בניית מודלים ממוחשבים ![]() שירותי גרפיקה ודפוס ![]() |
טורנט - פתרונות אינטרנט מתקדמים טלפון: 09-7455398  נייד: 050-7859786 nava@toornet.co.il |
קידום אתרים: | canon | טבעות אירוסין | עיצוב פנים | דלתות | מערכות אזעקה |